Saturday 24 March 2007

Barve...

Danes zjutraj, ko sem v (fotografsko) popolni bojni opremi odprl vrata, me je popolnoma presenetil dež... Že sem si delal načrte, kako bom fotografiral s soncem obsijan Piran. Nič od tega. Bilo je sicer nekaj fotografskih motivov, a od razočaranja in vztrajnega in na trenutke tudi intenzivnega dežja, mi ni bilo toliko do fotkanja. Malo sem testiral kot britev ostrega 135 f2 L... Še sedaj nisem utegnil pobrati čeljusti s tal... Poleg ostrine sta me pritegnila še kontrast in zasičenost barv... Mogoče kdaj...

Ko sem prišel domov, pa so me presenetile druge barve. Rahlo je rosilo.
Znano je, da so ob takih pogojih barve najintenzivnejše. Dež poživi barve. In barve poživijo dušo... Mamin vrt pa je v obdobju razcveta..

Nekaj barv z maminega vrta...

rumena


modra


belo rumena na zeleni podlagi


rdeča


rumena

A to ni fotkano z tistim objektivčkom omenjenim zgoraj. Je z bolj civilnim Tamronom 28-75 f2,8 pri 75mm in zaslonki 2,8. Za domačo rabo je popolnoma zadovoljiv. . .

No comments: