Tuesday 12 June 2007

Nove fotke s starih fotoaparatov

Kot obljubljeno so tu fotke posnete z fotoaparati kot so Altix, Lomo in Agfa.

Najprej nekaj o Altix-u;

Altix-n (sposojeno iz www.altissa-museum.de)

Altix je Vzhodno-nemške izdelave. Začetek izdelave modela, katerega je tudi moj primerek je leto 1958. Ima objektiv Meyer Trioplan 50 mm f2.9 (izmenljiv!). Katerega leta je izdelan moj primerek žal ne vem. Je pa izjemno dobro ohranjen, kar je pripisati tudi kvalitetni izdelavi. Sicer pa o fotiču več na straneh muzeja posvečenega kameram Altissa. Naj dodam, da kamera nima svetlomera in tudi glede ostrenja je tako, da moraš imeti meter s sabo ali pa zelo dobro oko... Meni je dosedaj uspevalo dobivat pretežno uporabne rezultate, tako glede pravilne ekspozicije, kot tudi ostrine pa čeprav sem ocenjeval svetlobo in razdaljo na oko. No upošteval sem zlato pravilo 1/125s f16 iso100 in njegove izpeljanke, glede ostrenja pa; ostril sem na hiperfokalno razdaljo, tako, da glede tega ni bilo problemov... Nad rezultati pa sem preprosto navdušen. No prepuščam tudi vam to v presojo. A mislim, daje ta objektivček pravi biserček glede ostrine...












vse fotke matjaž lužnik, soline junij 07, altix-n, ilford hp5 400


Nadalje: Fotke posnete z ruskim srednjeformatnim (6x6) "box" aparatom Lubitel Lomo 166B. Ima dve leči, skozi eno ostriš skozi drugo pa se fotka. Ko obračaš eno lečo (za ostrenje), naj bi se tudi druga premikala. Žal je popustil vija(če)k na leči in ostril sem v prazno. A vseeno tu je nekaj fotk...



Ker je ura dve zjutraj in vstanem ob 6:30 bom fotke posnete z Agfo objavil naslednjič...

No comments: