Thursday 11 October 2007

Soča

Pred prejšnji vikend smo imeli v okviru Fotokluba Portorož Delavnico na Žagi. In ne, nismo žagali (no mogoče ponoči malo), ampak fotografirali. Jaz sem sicer že dan prej šel gor v tiste kraje, ker moja nona stanuje v Čezsoči, pa sem izkoristil ta čas za obisk. Dobili smo se v soboto zjutraj, takoj, ko so uspeli prevoziti vseh 200 km ceste od obale pa do Žage. Vreme je bilo idealno za fotografiranje (svetloba, meglice), samo dež nas je vsake toliko časa zmotil... No za začetek nekaj fotk, ki sem jih naredil tisti čas...







Ah ja lokacija. Prva fotka je posneta na izlivu potoka Slatenik v Sočo, drugi dve pa višje ob sami strugi tega potoka. No, ko smo se končno zbrali smo jo peš ubrali mimo Jablance, do soških korit. Vmes je nastalo teh nekaj fotk...











No, ko sem prišel do soških korit, so bili že vsi v akciji; kot vedno sem zamujal... A sem hitro poprijel za fotoaparat in tu je rezultat...






Nato smo odšli po isti poti nazaj do avtomobilov. Nastalo je še nekaj fotk...








vse fotografije - matjaž lužnik, 2007

To je bil dopoldne prvega dne; Materiala je še za dva do tri objave...tako da... stay tuned!




No comments: